Reklamace DiskontKrmiv.cz - stručný návod

Odeslání reklamace
Balík by měl obsahovat doklad o nákupu zboží nebo jiný důkaz o nákupu reklamovaného zboží na DISKONTKRMIV.CZ a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.

Průběh reklamace
O průběhu reklamace budete informováni emaily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout. 

Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.

info@diskontkrmiv.cz

Reklamační protokol
pro stažení ZDE (PDF)



Co dělat když?

Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás prosím emailem na info@diskontkrmiv.cz, kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.



Dodávka je mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost lepící pásky, příp. poškození krabice, obalu, strečové folie, obálky apod.) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud bude mít kupující sebemenší pochybnosti o nepoškození zásilky (viditelné vně nebo uvnitř - např. zboží bude v krabici vytvářet zvuky, jako by bylo poškozeno, rozsypáno apod.), a přes to se rozhodne zásilku převzít, velmi doporučujeme napsat do přepravního listu dopravce (nebo pošty)  "převzato s výhradou".

Česká Pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, či po odchodu z pobočky pošty, prosíme Vás, reklamaci uplatněte nejlépe do 2 dnů po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky (i s obalem), fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti emailem na info@diskontkrmiv.cz (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu. O další průběh se postaráme my, Vy nebudete mít s reklamací žádné náklady.

PPL
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, prosíme Vás, nahlašete reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí emailem na info@diskontkrmiv.cz nebo na infolinku přepravce PPL: 840 775 775.
Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Také budete kontaktováni našim pracovníkem, který vyřizuje škody, ohledně zaslání potřebných náležitostí včetně fotografií poškozeného zboží. O celý průběh reklamace se postaráme my. Nebudete mít žádné náklady.